Friday, February 24, 2006

Bas geroyeerd?

Alarmerende berichten bereiken mij op mijn vakantieadres. Vriend Bas meldt met een door boosheid verstikte stem per GSM dat zijn Comments op deze site niet meer geaccepteerd worden door Blogger. Is de webmaster tot ontdekking gekomen dat Bas een Apple-gebruiker is? Of - Bas' lezing: Hoor ik niet meer bij de members? Ergo: ben ik afgeserveerd uit je vriendenkring?-
Hier dient onverwijld en per omgaande actie te worden genomen. Nog niet beseffend wat ik moet doen - tenslotte heb ik vakantie - ben ik begonnen met Bill Gates te bellen. Het hoge woord kwam er uit - Bas werkt met een Imac. Direct werd de verbinding verbroken. Vloeken in de kerk. Ik moet toch wat gaan werken aan mijn slimme opmerkingen. Volgende maand moet ik ook SQL-server uit mijn vocabulaire zien te schrappen. Dit laat onverlet dat ik nu stop met tikken en met bevende vingers ga proberen in de donkere spelonken van Blogger Bas weer de vrijheid te geven zijn gewaardeerde aanvullingen te posten....Als tegemoetkoming in het ongemak hierbij een foto van Vriend Bas a/b van Sure Thing op een mooie zaterdagmorgen ter hoogte van het Paard van Marken. Posted by Picasa

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Volgens Bas werkt het nog steeds niet...Ik ben nu benieuwd...

1:48 am  

Post a Comment

<< Home